Baby I Can See Your Halo

Vaknade för ca 1 timme sedan, med Salle bredvid mig. Vaknde förkyld så det var ju inte så värst kul..
Idag ska jag och mamma köpa julgran. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska antagligen träffa Salle och slåss. Nej, kanske inte. Eller?

Igår var vi hemma hos Salles fasters man. Han firade 50 års kalas. Skoj. Vi åkte dit vid 16, och jag och Salle bestämde oss för att sticka redan vid 20. Så vi tog tåget. Där satt en mongo kille och sa att han precis hade fått ett BJ. (y) När vi hade hoppat av tåget och var påväg hemåt, så stötte vi på en gubbe..
Gubben sa:
- Jag tror att ni ska hem och älska ikväll?
Salle:
- Ja, det ska vi.
Gubben:
- Det gör ni rätt i!
Salle:
-Tack.


Skum tomte där.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0