Don't Worry, I'm Here Again

Haha, jag och mina ursäkter. Men förlåt igen alla läsare!

Igår: Ja, igår.. Igår gjorde jag.. Ingenting! Jag kollade tre filmer. Vilka? Jo, Flickan som lekte med elden, Sagan om ringen 3 (Konungens Återkomst) och Shrek 3. Rätt skoj faktiskt :)

Idag: Jobbade jag. 12-18. Kan ni tänka er att jobba på mellandagsrean på Familia?! På Grafitti Café, där många äter. :| Herrejävlar säger jag rent ut sagt :o Jag ville bara ge upp.. Men efter många om och men fortsatte jag ändån :D
Jag åkte hem vid 18 då, och då hämtade vi upp Salle påvägen. Så nu sitter jag här med honom. Bra, för jag har ej träffat honom på hela julen.

OBS! Glömde säga att jag köpte två tröjor på Cassels. De finns tyvärr inte ute på nätet, men skit samma :D Snygga iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0