Every Girl Around The World

Idag har det varit en soft dag. I skolan blev vi klara med våra filmer i rörlig bild :D Vår film handlar om två vänner som fightas om en kille xd Haha, och den filmen vi spelar skådespelare i är jag lesbisk och dör (y) Yey. Haha.
På en rast som vi hade idag så hade vi skoj. En klass på Spid satt och kollade om brandövningar och sånt i Aulan, så sprang Tilda in och skrek "rädda, larma, släck!!" Och efter det fick vi utskällning. Men det gör inget :D
Efter skolan åkte jag och salle hem till honom och hämtade lite kläder och så. Sen åkte vi hem till mig i det iskalla vädret! :( Jag frös jättemycket.. Snart är det mat dax och jag har precis gjort klart min matteläxa. Woho! Go for it.

Musiktips:





Kommentarer
Postat av: ellinor :D

"TYCKTE NI ATT DET VAR KUL ELLER? här sitter vi och snackar om ungdomar som er, där 63 dog i en brand" sen bara försvann han? skum typ :D

2009-12-03 @ 19:38:31
Postat av: matilda

hahaha bäst!

2009-12-03 @ 20:44:38
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0