I Am So Hard

Skolan idag då. Började klockan 9 och slutade halv 2. Jätteskönt!
Vi hade presentationer idag i skolan, en tjej på vår livskunskap hade det i 40 minuter :|
Max var 20, men som tur var, så var hennes presentation skitbra! :D Hon hade om barnmisshandel, bra ämne att prata om... För det är så hemskt, men samtidigt bra att få veta saker om det.
Idag när jag kom hem, städade jag mitt rum. Så bra som jag är. Snart kommer Salle och vi ska laga mat och kolla tv och lite sånt mys. Ikväll runt 20.00 ska jag på möte, skit tråkigt. Det är om fotbollen, indiviuellt samtal. Vet absolut inte vad dom kommer att säga, eller jag?! Ska jag fortsätta med fotbollen eller inte? Det är frågan.

Pluggar just nu, känns som jag pluggar varje dag, men ja, det gör väl inget? Smart blir man iallafall! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild på mig :)

2009-12-09 @ 10:35:33
Postat av: Anonym

snygg bild på mig :)

2009-12-09 @ 10:35:42

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0