I Like Winter

Sitter just nu på golvet på mitt rum, och Salle sjunger en sång om Kissie.. Japp, så är min pojkvän. (y)

Idag i skolan hade vi 3 lektioner sen gick vi hem till Moa och åt mumsig pizza! :D Varför vi var där, var för att vi hade Rörlig Bild och vi skulle spela in film. :) Filmen blev skit bra! Haha, skit kul och skit bra. Efter att vi hade varit hemma hos Moa till klockan 16, så åkte jag och Hallis till knutan. Hon är hel knäpp så det var skoj. Mötte Salle på knutan och vi gick hem till mig. Men det tog inte låg tid förens han skulle åka igen och jag skulle ner till stan med mamma och hjälpa henne med kläder :) Blev jättebra, och efter det mötte vi Salle i trappen. Han blev utelåst, eller rättare sagt, han trodde vi var hemma. Haha.

Imorgon skulle vi egentligen ha raggsockar och tomteluva i skolan, men vi valde att ha det på fredag istället på julavslutninge. (y) Haha, knäppa vi är. :D Men vintern är myyyyysig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur vi gjorde det. slapp vi vara ute i det.. ;D

2009-12-15 @ 12:54:34
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0