I'm So Sorry!

Förlåt, förlåt, förlåt! Har ej uppdaterat på två dagar?! Eller en och en halv kanske det blir..

Men igår var jag på IH och kollade fotboll. Helt okej.

Sen idag har jag varit på Ullared! Klockrent. Har aldrig varit där innan. Eller jo, när jag var liten, men räknas det? Nae, jag räknar inte det iallafall. Det var skoj, jag var där med Salle och lite av hans släkt. Haha, eller ja, Salle var ensam kille, så ni kan ju se hur han hade det (y)
Skit i det, jag köpte iallafall två tröjor. Skit fina från MQ. Bra där. Blev sammanlagt 300 kr.

Imorgon är det julafton! Fy, kan ni tänka er det? Inte jag.. Känns som om att man var på Gröningen och sola igår? Inte igår, men för inte så längesen. Sjukt.. Men jul är skoj, för då får man det man har önskat sig. :) Oftast.

Julbild från Ullared.
Inte jag som tagit den.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0