My Bad

Dåligt uppdaterad? Förlåt isåfall, har bara inte tid...

Igår på mötet snacka dom bara om jag skulle börja igen och lite sådant. Tror nog inte att jag ska sluta helt, fast jag vet inte ännu.

Idag har vi såklart varit i skolan, och där var det skoj. Ewa Nelson, vår samhälls lärare är skit cool! Hon sa att vi skulle sätta igång julsånger och sånt, och när vi gjorde det, så sa hon att vi skulle hoppa runder ute på Media. Och det gjorde vi ju. Skit kul. Hon är så ball.

Idag ska jag inte göra så mycket, chilla antar jag. Haha. Men imorgon ska jag till väla med Ellen, Marri (och Tilda)? Jag tror Tilda ska med iallafall :D haha. Ska handla lite saker till Mediegalan vi har nästa torsdag. Får väl bli någon snygg klänning eller något. ;) Ska även handla julklapp till Salle Nalle.

Musiktips:
Owl City - Fireflies

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0