Tougher than a lion

Tjabba :D Hemma ifrån skolan, eller ja, jag har precis pluggat. :) Ska ha ett tal på minst 10 minuter i livskunskap och mitt varar i ca 9?!  äh, skit i det. Får prata långsammare... Ska snacka om olika könsroller. Kvinnor är bäst
Idag har det varit skoj. Har i princip planerat hela veckan. :) Ni får se vad jag ska hitta på, för självklart så skriver jag i bloggen ;)

Här kommer en video som handlar om... Ja, jag vet inte? Haha, det var iallafall då när vi spelade in filmen på Rörlig Bild. Och här är verkligen en liten snutt av filmen, eller en bortklippt del.



Josefin säger: .... filma igen? tror jag..
Matilda säger: Det blir bra
Jag säger: Fiser du hela tiden
?
Det roliga är att vi ser skit yra ut!
Och skrattet i slutet låter lite skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0