I can feel the confidence spread in my body


På något sätt känner jag att jag har fått bättre självförtroende under sommaren. Det kanske handlar om min färg på huden (eftersom man blir brun under sommaren, vilket innebär att man automatiskt känner sig snygg) men ändå inte? Jag känner att jag är nog fan ganska snygg ändå, eller? Iallafall, det jag vill komma fram till är att det gör mig satans lycklig och det gör mig glad när folk säger att jag är snygg, söt osv. Hoppas bara att jag har lika bra självförtroende under vintern också :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Du är alltid söt louise, alltid tyckt :D

2010-08-19 @ 21:27:08
Postat av: Anonym

meeeeeeeen louise! du är alltid snygg! :D:D:D / matilda!

2010-08-21 @ 17:52:21

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0