Some nice things


Sängkläder


En beige och vit tröja


En grå/svart och vit skjorta


En efterlängtad klädhängare som jag har hängt upp i mitt rum


Två pocketböcker


En mapp och ett block till skolan


Och värmeskydd till håret 
Sakerna ovan är de jag köpte på Ullared

Ja, jag vaknade klockan 08.00 idag för att min kära pojkvän skulle upp då.. Ah, "skönt!" Men idag ska jag iallafall försöka gå ner till stan (om jag orkar) och se om där finns lite sköna saker till mig. Hehe, tycker att jag förtjänar det, ellerhur? Senare idag ska jag iallafall träffa Moa och Tilda. Moa är nog liiiite mer efterlängtad än vad Tilda är, hehe! Nej, taskig jag var där, men jag har faktiskt bara sett Moa en gång under hela sommarlovet! Hemskt.. Men idag träffas vi!! :D

Hoppas ni också får en härlig dag i dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åååh! vad fin skjorta, vart har du köpt den ? :D

2010-08-18 @ 00:13:01
URL: http://hannaiettnotskal.blogg.se/
Postat av: lollis

Hahah, Ullared.. :D

2010-08-18 @ 11:13:33
URL: http://engqvistlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0