Day 01 – Introduce yourself

Idag hade jag tänkt presentera mig själv för er som läser min blogg och inte känner mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, men vi kör på!

Jag är 17 år, går på Filbornaskolan inriktning media med världens bästa vänner. Sasha är också bäst fast hon är mobbad. Jag bor i Helsingborg, i en lägenhet med min bror och min mamma. Har en pojkvän sen ca 2 år tillbaka, som dessutom är världens bästa! Innan jag flyttade till Helsingborg bodde jag i Hyllinge (inget skämt) i 15 år. Har många av mina vänner där, barndomsvänner osv. Söta vänner.

Lite onödigt vetande:
Skostorlek: 35,36,37
Längd: ca 160cm
Vikt: ca 50 kg
Storlek i kläder: Ja, 34-38, vilket motsvarar XS-M ungefär

Jag är väldigt glad av mig, skrattar varje dag, vilket betyder att jag är rolig och mina vänner är roliga. Awesome.
 
En bild som förklarar mig väldigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0