Damn, I Like It.

Igår var jag som sagt med Ellinor och Marina.. Såklart hade vi inte så värst mycket att göra, men vi hittade en lösning till slut. Och lösningen blev Retro. Haha, det var helt okej skoj faktiskt. Kom hem runt 2, och jag var sten död, så jag somnade halv 3.

Idag vaknade jag vid 12. Jag och min mamma kom på att vi kunde dra till Landskrona museum. Först trodde jag att det skulle vara sådär, men det var faktiskt intressant. Dock har jag haft så jävla ont i nacken i hela dagen, så sitter med halsduck och vetekudde. Utan krydd!

Bilder sen igår, fett nice ju:





Kommentarer
Postat av: elli

ååh, jag har också jätteont i nacken :o jag satt och fundera lite vad det kunde vara.. och vet du? jag tror att det är allt vårt headbang från igår!

2010-01-23 @ 20:12:59
Postat av: Matilda

fett nice :D åååh nackspärr <3<3

2010-01-24 @ 13:56:06
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0