Det Pirrar I Magen Varje Gång Jag Ser Dom.

Hehhee, just nu sitter jag framför TV:n.. Kollar på Kniven mot strupen.. Sjukt kasst. Äh, strunt. Sitter också och väntar på Salle. Hehe, har ju träffat honom på hela helgen. I have missed him.

Har nyss varit på Mezo med mina älskade vänner från Hyllinge. Satt och snacka om precis allt och inget. Haha.

På tal om min rubrik, så handlar det om mina Converse. Haha, jag är nog rätt tjatig om det, men fan vad snygga dom är :D Muuuuums!

Väldigt tillgjort hela skiten och wannabe Gordon Ramsey..
Jättedåligt!

Kommentarer
Postat av: men ser du inte att jag sover?

hahahaa, knäpp :) dom är fina . dina skor. XD

2010-01-24 @ 18:35:35
Postat av: Anonym

snyggt det blev till slut!

2010-01-25 @ 12:19:28
URL: http://matildacervin.blogg.se/
Postat av: lollis

Tacktacktack! :D

2010-01-25 @ 16:38:45
URL: http://engqvistlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0