Hard Work, Work!

Idag: Har jag jobbat! Yes. Gick bra, för det var inte så mycket att göra och tiden gick så jävla snabbt. :o Sjukt, men skoj. Får min lön den 25, så antagligen får jag tillbaka mitt studiebidrag för vi la undan det. Haha, om ni fattar vad jag menar. :$ Om inte, så synd om er :)

Imorgon: Ska jag träffa vilda Tilda. Haha, det är vad min mamma kallar henne. :) Vi ska nog vara hemma hos henne och bara chilla. Myspys. Kolla film och äta godis. Tjockt kanske, men vi är snygga ändå!

En gammal bild på oss sen förr-förra sommaren.
Alltså 2008.
När jag hade kort hår.



Musik tips!
John Mayer - Free Fallin'

Kommentarer
Postat av: matilda

haha supersnygga!!

2010-01-03 @ 22:02:13
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0