Home Sweet Home.

Precis varit på spelarmöte. Ja, de snackade nog mest om att man skulle börja träna NU, genast. Och som sagt vet jag fortfarande inte hur jag ska göra. ):
Men en sak jag älskar är att komma hem, när man verkligen har längtat efter det. Var jättehungrig på mötet, så när jag kom hem åt jag 3 mackor. Ups.

Iallafall, just nu sitter jag med handduken i håret, (precis duschat) och bara chillar. Är jättetrött, och ska strax sova. Hehe.

Haha, alla har säkert redan sett denna bilden, men fy vad söt!
Skrattar varje gång jag läser den.



Jag har nuta
av min snopp den
har kis i sej
man kan kisa
i toaleten
men man kan kisa på-
sin lilebror
men det ska man ite-
jöra för mamma -
kan bli arj so de -
inte så smart.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0