I feel like the DJ is my bodyguard

Min dag idag har bestått av att vakna (självklart) och sen gick jag och Salle och golfade lite :) Ja, man kan nästa gissa vem som vann ju.. ;) Imorgon blir en jääääättehändelserik dag måste jag säga.. Ska jag berätta? - Ja, det tycker jag, Louise!
- Duscha, raka benen - Niiiice!
- Åka till Väla och köpa present
- Till polishuset - Privat... Inget har hänt mig! Är ett vittne bara
- Hem och hämta saker
- Till Ellinor och fira henne två dagar efter hon fyller år? Hahah, skitsamma!
- Hem till Salle och göra ve mig, snabbis!
- 18 års fest!

Härlig dag ändå :D Hoppas allt går som planerat och precis som jag vill! :)
Det enda vi hoppas på nu är fler läsare! Haha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0