Let me see what you're working on

Jaha, jag kan väl börja med ett berätta hur min dag har varit idag.

Vaknade runt 12, gick in och duscha, sen åkte jag och mamma till familia för att handla och kolla lite. Jag gjorde ett riktigt kap! Köpte en skit fin tröja (bild kommer) som egentligen skulle ha kostat 350, men jag köpte den för 99! Bra va? Det tycker jag iallafall. Nu sitter vi här och äter en jättegod kaka. :)

Igår var det planerat att jag skulle umgås med mina kära vänner, men det blev ändrade planer. Jag åkte till min mamma i Råå, till en liten kolonistuga, och vi åkte också och kollade på Majbål, skitmysigt faktiskt.
Jag hoppas att ni också hade en kul Valborg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0