En gång i tiden, var ett tag sen nu.

Min dag idag: Skolan, två lektioner (som Matilda uttryckte det, kolla film och få tillbaka våra prov) True that! Efter det körde vi till City och köpte choklad och djungelvrål för att sen åka hem till honom för att mysa till det med film och pizza. Haha tjockt.. Jag tog en powernap i en timme och var utvilad för utvecklingsamtalet med Morten. Gick bra tycker jag, gotte! Sen hem till Salle igen för att få lite magrutor (skratta om aldrig förr, som jag alltid gör när jag är med honom) och sen hem för att äta god mat. Ja, det var min dag. Soft? Ja, tycker jag. Ny dag imorgon! Eller en halvdag i skolan.

Hoppas er dag varit bra sweetys. 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0