Oh no, now she's got a hold on you.


Koftan jag köpte idag. 149:-

Dagen har varit gr8! Slutade runt 11 efter två lektioner. Drar med Marina och solar, skönt! Vi tar sen bussen till stan där jag möter upp Moa. Vi går upp på Graffiti och äter god bakad potatis och sen shoppar lite! Jag köpte en mascara och en myyyysig kofta! Ska ha den i skolan imorgon. Lovar. Är hemma vid 3 tiden, och sover till 5 (vilar upp mig inför träningen) Fast.. Det var onödigt att jag vilade.. Blev ingen träning :( Vi var ca 3 stycken.. Haha, fail.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in bilder på hur lägenheten blev efter renoveringen?:)

2010-11-13 @ 01:17:23
Postat av: Sasha

mega gossig tröja louise! :D

2010-11-14 @ 13:29:03

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0