Ohjisses

Ja, gårdagen var nice. Först tränade jag från nio på morgonen till tre på eftermiddagen, skönt! Sen efter det åt jag, gjorde ve mig osv och stack ner för att ta tåget till Landskrona. På tåget satt Amanda B, Amanda, Jenny A och Emma MJ. När vi sen kom till Landskrona möttes vi upp av Mimmi, Jenny EG och Emma F. Haha, alla hette typ samma namn.. Kul. Sen kom vi fram till Amanda Hs lägenhet och då startade förfesten. Riiiiktigt roligt! Men kvällen sjönk när vi kom till Cantina. Fyyyyfan säger jag bara.. 90% av alla som var där var äckliga 94or.. Pinit. Äh, det blir vad man gör det till.. Iallafall, tack till alla som var med! Jag hade roligt :D

Bilder kommer troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0