We're smiling but we're close to tears

Dagen är inte slut, men eftersom jag inte hinner skriva mer idag, så skriver jag allt nu! Awesome.

Skoldagen kortfattat, ritat serie, kollat film och skällt på Sussie, ätit korvstroganoff, mentorstid och klagat på Sussie, multimedia och skrattat en hel del!
 
Vid 3 slutade jag, för då skulle jag, Matilda och Ellinor filma Kirtap Nivrec (va?) och en annan grabb. Tog sen bussen hem med Emma, som är då as awesome! Snelchej.

Nu har jag precis ätit nudlar, sen ska jag till skolan igen, för att filma igen! Haha, jag gillar skolan, vadådå? Eller? Ja, men skitsamma. Efter det kommer mamma och hämtar mig för då blir det träning! Freakin' awesome.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kirtap Nivrec hahahhah

2010-11-30 @ 20:34:10
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0