Schoolpicture


"Gillar" upplösningen.
Gillar min klass <3

Dagen idag har varit både bra och dålig! Ska jag börja med det negativa eller positiva? Negativa då.

Det negativa: Jennys mobiltelefon har blivit snodd och jag, personligen, blir så jävla arg! Vem snor någon annans mobiltelefon? Ärligt.. Mesar.

Det positiva: På idrotten idag hade vi fystest. Detta fystestet har våra lärare skjutit upp på hela tiden och idag blev det ätnligen av! Och vet ni vad? När de sa MVG-tiden för 3 km, ville jag bara dö. Tänkte att jag aldrig skulle klara det. (Gränsen var 13.14 min) Och såhär är det, jag och Matilda sprang under 13 minuter!! Så jääävla skönt! Är så nöjd över mig själv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0