Sweet little sunshine



Sitter hemma hos salle at the moment. Älskar att solen skiner! Känns faktiskt som om att det är vår och snart sommar.. Men tänk att vi ska ha snö och sånt snart? Hemsk tanke. Lite. Fast snö är mysigt, ibland, om det inte blåser och trams. Iallafall, jag skulle inte skriva här för att snacka väder med er, utan berätta för er hur min dag ser ut. :) Jag ska hem om en halvtimmes tid, packa in present och göra ve mig. Och sen när klockan börjar närma sig 5 så ska jag dra mig mot knutan där Johanna väntar. Sen blir det hem till Alexandra som har födelsedagsfest. Awesome kommer det bli :D

Hur ser er lördag ut? Hoppas den blir lika bra som min :D

Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0