Dropped

Förlåt, förlåt, förlåt! Har verkligen inte hunnit blogga, alls! Det är så mycket som händer i mitt liv just nu.. Blö! De bygger om här hemma (ser katastorfalt ut, så vill inte vara hemma) så jag bor just nu i en stuga. Ibland sover jag också hemma hos Sallevander. Åker till stugan efter mina träningar så orkar verkligen inte starta datorn. Hinner i pricip hem, äta, byta om sen drar jag. Åker till stugan andra dagar också ju, men funderar på att ta med datorn dit så att ni får lite mer bloggande? Blir nog så. :)

För att gottgöra er så får ni en superb bild på mig i skolan! :)


Louise Engqvist är knäpp och jag gillar det. / Moa

Kommentarer
Postat av: sasha

snygg tjej

2010-10-03 @ 00:13:46

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0