http://existenz.se/out.php?id=31528

Hola sweethearts! Härlig dag idag, visst är det? Sitter hemma hos Salle just nu och vi har preis kollat lite One three hill. Hur bra som helst, man är ju påväg till tårar i varje avsnitt.. Iallafall, så idag har jag träffat 3 fina mamacitas och handla present till fredag. Men den mamacitan ena vid namn Marina stack väldigt snabbt igen. Men vad gör det? Träffade hennes ur-söta hund som man ville äta upp. När söta Marina och hennes hund gick, så stack jag, Amanda och Emma in på Pistachia och åt glass (igen) Härlig vane grej tycker jag! Salle kom och hämta mig så jag slapp ta bussen hem i det kalla vädret och nu sitter jag här. Hoppas er måndag varit lika härlig och underbar som min! 

Kommer bli en bra sommar med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0