I brist på annat

Jag har insett att min senaste kyss var: Helt fantastiskt!

Jag lyssnar på: Världens bästa musik

Jag pratar: Alldeles för mycket ibland

Jag tycker om: Det mesta. Mat.

Jag avskyr när folk: Ljuger, snackar alldeles för mycket skit, är elaka och falska.

Min närmaste vän/vänner är: Har många söta vänner! Men den som vet allt är Salle

Min första vän hette: Carolina Hult skulle jag tro

Kärlek är: Just nu världsbäst

När jag borstar tänderna: Gör det snabbt men extremt noggrant

När jag lagar mat: Vill alla bara ha mer

Jag tänder på: Salle. GRAW

Jag är rädd för: Döden och att bli ensam

Den värsta känslan är: När man har tappar sin mobil och absolut inte hittar den!

Jag är bäst på: Allt
Jag är sämst på: Att vara nyttig

Jag kommer alltid att vara: Bäst

I sommar ska jag: Ha den bästa sommaren!

Sist jag grät: Ett tag sen..

När jag vill tänka går jag: Vet inte vart jag går. Men sätter på musik iallafall

När jag bakar så bakar jag: Olika. Brukar inte baka..

Min mobiltelefon är: Lik en tegelsten

När jag vaknar på morgonen: Måste jag kissa

Innan jag går och lägger mig: Tänker jag för mycket

Just nu tänker jag på: Om jag orkar hämta mina glasögon..

Bebisar är: Mjuka, små och söta.

Ikväll ska jag: Träna!!

Imorgon kommer jag: Sola med Marina och sen sova, troligtvis

Jag vill verkligen: Ha massor med pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0