Ja, men vi kör en lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja forfään
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, sorry buds 
Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej
Vilka länder besökte du?
Bulgarien, Danmark. Shit, jag har knappt rest detta året. Bad!
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14/6 och 31/12, såklart!
Vad var din största framgång 2010?
Att jag insåg vilka vänner som verkligen är äkta
Största misstaget?
You learn by your mistakes
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka
Love the way you lie
Mikrofonkåt
Like A G6
Och många fler

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, eller lika.
Största musikaliska upptäckten?
Att jag sjunger awesome bra!
Något du önskade dig men inte fick?
Självklart inte, får allt jag önskar mig.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade mig själv för jag är bäst.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Skitsnygg!
Vilken kändis var du mest sugen på?
Alla
Har du fått nya vänner detta året?
Ja, och dem är hur bra som helst!
Har du några nyårslöften?
Haha ja, men det började inte bra:
Äta nyttigt
Bli biff
Göra galna, sjuka, awesome saker

Åt chips innan idag, men skit i det! Vi kör från och med imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0