Wopwop

Hade träning igår. Kan man kalla det träning? Haha, äh, skönt var det iallafall! Fick iallafall lite tips om Aiya Napa. Vilka ställen man ska gå till och inte gå till. Haha, jag tackar verkligen för det! Aqua club - HELL 2 THE NO!
Ikväll ska jag till min kära kusin som fyller år - och ja, jag får skuldkänslor att jag inte ska filma OV. För jag visste verkligen inte att det var OV idag, och vafan? Åh.. 

Hoppas er onsdag var lika tradig och meningslös som min! Gah, hatar verkligen onsdagar.. 
<

Ja, kan det bli april nu?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ääääh de är ju looognt :D men de var faktiskt en kul macth! dom vann.. för en gångskull!

2011-03-02 @ 21:18:04
URL: http://nattstad.se/matildacervin
Postat av: louise

hahah, men vad härligt!! men ni slipper nästa gång, så kör vi på det :D

2011-03-02 @ 21:38:18
URL: http://engqvistlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remeber Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0